24 Ekim 2010 Pazar

Tony&Guy Refreshing Dry Shampoo


Saçlarımı böylesi daha sağlıklı olduğu için genellikle iki günde bir yıkıyorum, fakat ikinci gün oldukça yağlı görünüyor ve kendimi akşama doğru çok kötü hissediyorum. Bu ürünü keşfettiğimden beri daha iyi ikinci günler geçirdiğimi söyleyebilirim. 

Sabah evden çıkarken, diplere yoğunlaşarak bütün saçıma sıkıyorum ve sonra sanki şampuan yediriyormuş gibi parmaklarımla masaj yapıyorum saç derime. (Tabi bu işlemden önce ellerinizi yıkamanızı öneririm, parmaklarınızdaki yağ saç diplerinize geçmesin.) Bu işlemden sonra ürünü dağıtmak için saçlarımı tarıyorum ve gün içinde daha rahat oluyorum.

Bu ürün saçlarınızı yeni yıkamışsınız gibi göstermeyecek ama o yağını biraz alacaktır. Bazı kuru şampuanlar saça sıktığınızda beyaz renk verir ama bu şeffaf yani belli olmuyor. Benim saçım oldukça koyu bu yüzden bu ürünü özellikle tercih ettim. 

Tek problem fiyatı. Yurt dışında 12$'a satılmasına rağmen ben Watson'sdan 32TL civarına aldım. Ama yaklaşık iki aydır kullanıyorum henüz bitmedi. Buna ucuz bir alternatif aramak isterseniz Oriflame'in kuru şampuanı olduğunu duymuştum, bir de ona bakın derim.

1 yorum:

  1. İndirim zamanı almak lazım :) Watsons 8 martta doğru dürüst indirim yapmadı, artık anneler gününü bekleyeceğiz :)

    YanıtlaSil