8 Kasım 2011 Salı

Beauty Formulas Deep Cleansing Facial Wipes

Akşam eve geldiğimde oldukça yorgun oluyorum, pamuğuydu temizleyicisiydi uğraşmak istemediğim zamanlarda bu temizleyiciler kurtarıcım oluyor resmen. 
Neutrogena hassas ciltler için olanı kullanıyordum fakat hassas ciltler için olan bile özellikle göz çevremi çok rahatsız ediyor. Sadece yüz için kullanıp bir daha almayı düşünmüyorum. Fakat bu makyaj temizleme mendilleri hem göz çevremi rahatsız etmiyor hem de yüzümde ferahlama ve temizlik hissi sağlıyor.
Eğer tek olumsuz bir yanını söylemem gerekirse Neutrogena mendiller bana daha ıslak gibi geldi. 
Ama yine de makyajınızı gayet iyi çıkarıyor. Denemenizde fayda var derim.


Bu mendiller Watson's ta satılıyor. İçinde 30 adet var. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama diğer mendil ürünlerinden daha uygun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder