17 Kasım 2011 Perşembe

Body Shop Shea Serisi

Body Shop Shea ürünlerine bayılıyorum. Kokuları bir harika ve oldukça nemlendirici özellikleri var.



Önce seriden en çok sevdiğim ürün olan body scrub ile başlayayım. Bu ürünü almadan önce fiyatından dolayı çok tereddütlüydüm. Vücut peelingi için sadece bir adet kese almak yeterdi sonuçta. 2 al 1 öde kampanyasından 2 tane aldım, en kötü ihtimalle birini arkadaşlarıma veririm diye.

Ama bu sadece peelingden çok daha öte bir şey. Ben duştan sonra çoğu zaman acele bir şekilde evden çıktığım ya da direk yorgun olduğumda uyuduğum için genel olarak vücut nemlendiricisini düzenli kullanamıyorum. Bu ürünü duşta kullandığımda sadece peeling yapmak ile kalmayıp duştan çıktığımda yumuşak ve nemlendiriciye gerek kalmayan bir cilde sahip oluyorum.


Bu ürünü kesinlikle tavsiye ederim. Çok başarılı bir ürün.

Serinin diğer kullandığım ürünleri ise Shea Whip Body Lotion ve Shea Shower Cream.
Vücut losyonu oldukça nemlendirici ama çok ağır değil. Bu serideki Body Butter benim için çok ağır geldiği için onu kullanmıyorum ama bu losyon tam istediğim gibi.

Duş jeli/kremi ise kokusu açısından oldukça başarılı fakat benim gibi köpüren bir duş jeli istiyorsanız memnun olmayabilirsiniz. Bu ürün için zaten Shower Cream demişler, yani normal jeller gibi köpürmesini beklememeliydim sanırım. Oldukça fazla dökmek gerekiyor köpük yaratmak için. Ama duş kremi olması nemlendirici özelliği sağlıyor. Bu ürünü denemek isterseniz Body Shop sürekli kampanya yapıyor deneyebilirsiniz. 

Ben genel olarak bu seriyi daha rahat uyumak için, sakinleşmek için kullanıyorum, kokusu bana biraz lavantayı anımsatıyor ama lavanta gibi keskin değil kesinlikle ve uyumamı kolaylaştırıyor. 
Özellikle tekrar peelingi denemenizi tavsiye ediyorum oldukça iyi bir ürün çünkü.

Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder