7 Kasım 2011 Pazartesi

Golden Rose Eyeshadow Pencil

Merhaba,
Size yıllardır kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Golden Rose Eyeshadow Pencil. NYX Jumbo kalemler mantığında yapılmışlar. Yalnız ben NYX Jumbo'ları duymadan yıllar önce kullanıyordum yani Golden Rose için bir yenilik değil bu ürünler. 



Kalemler oldukça yumuşak, göz kapağınıza zarar vermeyecek şekilde, ister kalın bir göz kalemi, ister far, isterseniz de far bazı olarak kullanabilirsiniz. Ben far olarak kullanacağım zaman altına bir far bazı sürmeye dikkat ediyorum çünkü benim göz kapaklarımda çok kolay iz oluyor. Far bazı olarak kullanacağım zaman ise genellikle önce parmağıma biraz sürüp, parmağımla göz kapaklarıma uyguluyorum.



Bendeki renkler sırasıyla, turkuaz, kahverengi, altın rengi ve gri (303). Gri dışındakilerin kodlarını yazmadım çünkü ben çok önceden almıştım artık hepsinin 300 ile başlayan kodları var. Ama renkleri çok belirgin eminim standa gittiğinizde kolayca bulacaksınız. Bir de beyaz vardı bende ama bir türlü bulamadım.
Farların yapıları saten gibi, yani ışıltıları var ama kesinlikle sim değil. Ben simli ürünlerden genel olarak çok hoşlanmıyorum. Daha günlük, işte de kullanabileceğim ürünleri tercih ediyorum. Beyaz olan simliydi, eğer sim seviyorsanız onu da denemenizi tavsiye ederim.


Ben kahverengi far sürüp turkuaz olanı göz altımda kullanıp hafif dağıtıyorum, gayet güzel oluyor. 
Bu arada fiyatları 5-7 TL civarında idi galiba tam hatırlayamadım. Bu kalemleri çok üzün süredir kullanıyorum dediğim gibi, çok uzun süre gidiyorlar yani. Kesinlikle bakmaya değer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder