6 Kasım 2011 Pazar

Kiehl's Göz Kremi

Merhaba
Öncelikle iyi bayramlar.
İşe girme telaşı vs derken bir heves başladığım blogu ihmal ettim, çok kızıyorum kendime. Aslında yeni keşfettiğim ürünleri arkadaşlarımla paylaşmak çok hoşuma gidiyor, bu şekilde başladım zaten bu bloga. İyi veya kötü bir ürün bulduğum zaman anlatmak istiyorum mutlaka. Kimse okuyor mu blogu bilmem ama ben yine de daha sık yazmaya çalışacağım.

Şimdi konumuza gelelim. Uzun zamandır kullandığım göz kremim bitince farklı ama iyi bir göz kremi arıyordum. Alışveriş merkezinde Kiehl's standı görünce atladım hemen. Standda bir kavanozun içinden bana bir anahtar çektirip Kiehl's mağazasına gitmemi istediler. Anahtar Kiehl's mağazasındaki 3 kutudan hangisini açarsa içindeki deneme boy ürünleri hediye veriyorlarmış.

Bu arada da avokadolu bir göz kremi olduğunu duymuştum, onu sordum. Neyse lafı uzatmayayım sonuç olarak göz kremini almış bulunuyorum. Kiehl's Creamy Eye Treatment with avocado.


Bazılarınıza biraz fazla yoğun gelebilir ama ben yoğun bir krem arıyordum. Hatta benim için biraz daha yoğun bile olsa daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum çünkü sürüldüğü zaman biraz daha hafifleşiyor.


 
Yukarıdaki yeşil renk sizi korkutmasın, tamamen renksiz oluyor sürülünce. Kokusuna gelince, farklı bir kokusu yok krem kokusu tamamen. Yani gözlerinizi irite etme olasılığı daha düşük mutlaka. Ben göz kremi sürerken mutlaka gözüme kaçırırım ve bu üründe hiçbir yanma/rahatsızlık hissetmedim.
Ben bu ürünü nemlendirme amaçlı kullanıyorum, anti aging özelliği yok yani. Yine de bu üründen memnunum Kiehl's a gidip denemenizi öneririm. Ayrıca gerçekten iyi olan göz kremlerine göre de fiyatı çok uçuk değil diye düşünüyorum. 69 TL.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder