22 Ekim 2010 Cuma

Flormar Terracotta Eyeshadow


Merhaba,
Bir hobi olarak gördüğüm makyaj konusunda ve biraz da kıyafet vs. konularında fikirlerimi paylaşmak ve sizden fikirler almak için blog yazmaya karar verdim. Umarım keyifle okursunuz.


Bugün dolabımı düzenlerken bir süre önce aldığım fakat henüz kullanmaya fırsat bulamadığım bir üründen bahsetmek istiyorum size: Flormar Terracotta Eye Shadow 69 numara. Çok canlı renkleri sevmiyorsanız ilginizi çekmeyebilir ama ben arada sırada gece dışarı çıkarken renkli makyaj yapmaktan hoşlanıyorum.

Bu iki rengin de birbirine bu kadar yakışabileceğini düşünmemiştim. Biri turkuaz-cam göbeği gibi bir renk diğeri ise fuşya-mor gibi. Gerçekten çok çok pigmentli. Bu renkler fazla canlı geldiyse diğer renklere de bakabilirsiniz. Bu farlar 5g ve bitirmek çok zor.

Renkli makyaj yapmaktan hoşlanmıyorsanız bunu ince bir fırça yardımıyla ya da bir fırçanın ucuyla göz altınıza çekebilirsiniz.



Fiyatı Flormar'ın sitesinde 15.39 TL ama arada sırada Watsons'da indirimli yakalayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder